Let us get it over with

Lite sovmorgon today. Sen spenderades en stund i skolan. Slutade tidigt efter att ha irrat runt på eber en stund för att hitta en lärare och få ännu en hemtenta så att vi nu slipper gå på lektionerna i tre veckor till. Yeah. När jag kom hem var det ingen hemma så jag kände mig lite forever alone. Så efter ca två minuters ensamhet bad jag Linnéa komma hit. Så åt vi kakor och pratade i mitt kök. Sen kom Emi och Mami och vi pratade lite med dom och bara gosade. Eftersom dom kom med en bil så tog L och jag oss iväg på en liten miniroadtrip. Gick ju kalasbra och gud så fint det känns. Hörsssssss


But you should look back twice,
just to be on the safe side.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0