Mitt 2011

Tänkte försöka mig på en liten årsresumé för att minnas året som gått. Synd bara att jag har världens sämsta minne när det gäller sånt. Får förhoppningsvis med året i stora drag.

Januari
I januari upptäckte jag den dubbelvikta pizzans otroliga mumsighet! Och början av året bjöd ju på mycket pizza, C och jag blev stammisar och igenkända på Rosa Pantern. Vi åt även på Poseidon med alla tjejerna och gick sedan på bio ihop, riktig myskväll, som så många andra kvällar slutade i millis säng. Blev även mycket fotande i början av året. Gick också mycket promenader med Martin, i början av året och slutet av 2010.

Februari
Åkte till London helt ensam, världens mest flygrädda människa som jag är. Hälsade på min syster och bara myste och kollade in staden. Alla hjärtans dag kom precis som alla andra år, och då skickade C och jag en ros till någon person hihio. Fikade även med min fina vän Jennie, som tröst för att vi var oälskade haha. Det var vi ju egentligen inte, eftersom vi älskade varandra tho. Blev en minnesvärd tjejig mysdag även denna månad, på squarshcentret badade vi bubbel osv.
 
Mars
Albin fyllde arton och vi firade med en lokalfest. Frös ihjäl och fick taxipengar av någon på södertull för att åka två meter hem till C. Sedan var det även dags för den andra Londonresan, men den här gången följde mami och papi med.

April
Håkan Hellström kom till Norrköping igen, tror det blev 6:e gången jag såg honom. Ähh minns inte nu, men han har alltid varit lika bra i vilket fall. I april var det även dags att gå upp mitt i natten för att åka till Linköping och hänga i den där idol-kön. Sökte inte själv, utan stöttade två asgrymma vänner. 

Maj
Firade valborg med mina två finaste vänner. Vi hann med tre fester under kvällen och allt ägde. Fyllde även arton och firade det! Myste även lite med "gamla" tjejgänget en fin kväll.

Juni
I juni fick vi sommarlov, efterlängtat som alltid. På studentveckan gick vi ut och firade med studenter. Tröstshoppade med Jenny. Firade en mysig midsommar trots tårar. Tack alla vänner som torkade mina tårar på i princip varenda fest den här månaden. Mysade även massor med C hela juni, och gjorde världens största chokladbollar. Picknickade även med Jennie i solnedgången på en kulle full med mygg.  

Juli
Det blev dags för ännu en Londonresa med mami & papi. Vi gick på musikal och Madame Tussauds och fiskar åt upp Emmas och mina fötter. Besökte även Brigthon. Här hemma blev det poolhäng hos Fanny. Parkhäng med finisarna och andra allmännt sköna sommarkvällar. Vi gick även och kikade på Veronica Maggio. Och i slutet av månaden flyttade min fina syster hem till Sverige igen.

Augusti
Åkte till Notholmen där vi solade, badade, åkte motorbåt, och grillade på kvällarna. Måste nämna att jag ägde på att köra motorbåt. C och jag kikade på Erik Hassle. Sedan åkte Jennie och jag till Spanien. Så otroligt grymt. Miss it. 

September
När hösten kom började allt fler fylla år vilket ledde till att jag gick ut varje helg. Hälsade även på min "bror" och gick på min första (och eventuellt sista) hockeymatch i Stockholm. Hängde även med hans gäng och körde en utgång. Fick ett nytt kusinbarn också, Tore.

Oktober
Fler artonårsfiranden. Becca hade även "halv åtta". Det blev även dags för ett spexfoto, därför hade vi en klassfest klockan åtta på morgonen hos Anton innan vi begav oss mot skolan lite mindre nyktra. 

November
Från november minns jag inte mycket. Kan bero på mitt dåliga minne eller att vi fortfarande gick ut hela tiden. Mer artonårsfirande. Även en roadtrip till Ikea med tjejerna! Mycket filmkvällar och promenader med Linnéa blev det nog också.

December
Sista månaden på året valde Jennie att även hon bli arton, så vi firade. Jag red även igen efter ca 1 ½ år. Vi hade lilljul och julklappsspel med tjejerna. Julen firades. Juldagen firades. Nyåret firades. Ja, nivet.


Ett år som har varit både bra och dåligt, precis som alla andra år antagligen. Har antagligen glömt att skriva mycket saker med, men jag orkar inte fundera mer på det som varit. Nu är det ett nytt år, även om jag känner mig lite osäker inför framtiden så ska jag försöka blicka framåt nu. Den här våren blir förhoppningsvis väldigt bra, kommer nog hända en hel del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0