Please don't leave me

Tänkte säga några saker om gårdagen typ.

Först så kollade jag, Jennie och Camilla in när Lunatic Lumberjacks spelade (Erik, Kalle och Chris band). Och dom var faktiskt riktigt bra så det var trevligt! Sen kilade vi hem till C, åt en macka och tog oss vidare till Becca. Efter ett tag kom även Alex. Mycket prat och sånt där drickbart. Vi tog oss till puls och början var sjukt kul. Dans med A och J på lilla var nog höjdpunkten. Senare sög allt faktiskt och jag har nog bestämt mig för att stanna hemma ett tag. Natten slutade tackochlov tillslut i mitt kök där jag mumsade på macka och pratade med A i telefon. Blev även endel djupa sms som fick mig att inse att jag är precis lika elak ibland som du. Annars är det intressant hur gamla "haff" (i brist på bättre ord för det) beter sig när dom skaffar flickvän, vissa hälsar på krogen när flickvännen står bredvid och blänger medan andra nöjer sig med att skicka nattliga sms med hjärtan i, antagligen bakom ryggen på den stackars tjejen, tror jag föredrar de som låtsas som att inget har hänt. Det här hade ju ingenting med någonting att göra. Bara en liten tanke. Vilka fina människor det finns i världen. Gosh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0