It didn't lead nowhere

Fryser fortfarande efter en vintrig promenad med Linnéa. Ska nog ta en dusch och sedan tvinga mig själv att umgås lite mer med den där Lars Hård. Fick just reda på att fina Björnstammen gästar pulsis om en månad, yeeh. Molotov jive spelar även i värmekyrkan på fredag, jag planerar att gå dit självklart. Vad bra det gick för mig att inte gå ut på tjugo år som jag lovade mig själv efter förra helgen förresten, en vit helg åtminstone. Score. I nuläget vill jag inte ens gå ut actually. Hinner tagga innan fredag thoo. Nollställd är ett ord som skulle beskriva mig riktigt bra just nu, har världens idontcare-attityd och just nu känns det positivt. Så skönt. Jag bara är. Utan att tänka på hur och varför. Ska trycka in ett litet inlägg med en låt efter det här också, för att bloggen ska kännas lite värd. Annars tackar jag för mig, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0