I was acting all wrong

Ååååh, sovmorgon var så himla välbehövligt. GODMORGON.
Älskar mina lediga fredagar, och min tredagarshelg.
Idag har jag en bil i min ägo dessutom. Papi åkte till Stockholm
med den ena och mami som skulle till Linköping var så himla
snäll och tog buss till först Norrköping och sen vidare till Linköping
för att hennes favoritdotter skulle få hennes bil. Lovelovelove mami
ibland. Tänkte strax börja göra mig iordning, sen ska jag och syster
åka ivääg. Vi ska vara gosiga och hälsa på m&m, sen åker jag och
lämnar henne på stan och hämtar upp C och J.
   Ikväll blir det tacokväll med lite girlzzzz. Ska dricka corona och
förmodligen somna i favoritens säng. Vi hörs, puss Li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0