Explosions in the sky

När någon härhemma frågar "har du inget att göra nu?" Så tänker man ju snabbt ut tjugo saker man ska göra för att det låter ju som att någon tänker be om en riktigt jobbig tjänst.. Emma frågade mig det förut. Och gissa vad jag skulle göra åt henne?! "Kan du göra en spotifylista åt mig?" Herregud. Händer ju inte varje dag att man får hjälpa till med något kul. Så nu har jag kirrat en oerhört bra lista åt henne och bara suttit och lyssnat på musik på hennes premium. Bra start på dagen for sure.

Förövrigt får jag taggande sms från finisar och jag taggar till imorn. Åhh, nu ska jag bli frisk idag wooo. Mår faktiskt lite bättre i have to say!! Ska nog gå och trycka i mig några tabletter och göra en outfit. Så pepp är jag! Hatar att vara hemma så mycket som man måste när man är såhär sjuk, saknar ju ihjäl mig efter att träffa andra människor än familjen då. Saknar mina flickor, och är jag nu frisk imorgon får jag dessutom träffa Calle och Linus. Fabulous, ciaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0