We couldn't destroy a single one

Har ont överallt och är himla trött. Är nog inte gjord för att jobba hela dagarna höhe, eller bara ovan kanske. Nu ska jag spela lite gitarr med mina ömmande fingrar. Har ont under fötterna med. Blir underbart att gå ut och dansa dååå. Ähh! Ska alltså kila iväg till lite bowling och sedan utgång med girlsen om ett tag. Om jag däckar ikväll är det av trötthet och inte av alkohol, skönt det kanske. Ska tydligen äta linssoppa först. Livet är så himla mycket just nu, jag hinner inte med. Är så sjukt jävla ihjälstressad så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Ska lugna ner mig lite i favoritens säng inatt, men imorgon springer livet på igen. Herregud. Ciaoooo, förlåt för världens sämsta blogginlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0