When I was so very hopeless

Åkte in till skolan en stund och gjorde inget annat än att prata massa gossip med vännerna, sedan excusade jag mig lite fint och sa att jag skulle till tandläkaren. Sen kilade jag iväg till körskolan istället. Annika och jag körde bil och pratade lite, sen körde vi mot trafikverket och jag fick köra runt lite med en kille som kikade på exakt allt jag gjorde. Tur att jag gjorde allt rätt då, hiho. Han sa iallafall att jag var godkänd och jag sa taaaaack. Sen kramade jag Annika och åkte hem. Har alltså tagit körkort idag!! Det känns bara som en fet lättnad nu. Grymtgrymtgrymt. Och mami var den enda i hela världen som visste det. Ville inte säga till någon innan, vilket jag nästan trodde att jag skulle råka göra. Okeiei, ville bara berätta det. Jag har körkort nu. HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0