When you know you know

Är fullt medveten om att jag är patetisk och skön, men jag ler fortfarande när jag tänker på gårdagens samtal. Nivetnivet.
   Har haft en kort skoldag och på de lektionerna vi hade såg vi bara på film och pratade om klädaffärer. Inte allt för ansträngande alls faktiskt.
   Hittade även lite kläder på stan när Mika och jag tog en liten shoppingrunda. Har dessutom gosat med syster och sett på Det okända, är så himla glad att hon flyttade hem från London så att jag fick någon att se det tillsammans med hah.. Ojee, nu ser jag på klockan att jag måste byta om. Corepass står på schemat. Synd att jag har ägnat för mycket tid som jag borde ha ägnat åt plugg och jobbsökning åt låttexter. Ähh, tar tag i det snart. Snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0