No i dont want you to walk away

Hej påer!
Minns ju knappt senast jag satt vid datorn, internet har krånglat sönder här hemma. Plus att jag antingen jobbar rumpan av mig eller försöker hitta på lite mysiga sommarsaker under dom lediga stunderna. Hade exempelvis världens bästa kväll med min jenny i måndags, mysig middag, massa prat och alkohol och vidare till hugos, kunde nog inte bli mer lyckat. Blev lite häng på en brygga med mina finaste vän linnea en kväll också, solnedgång, favoritvinet, prat om minnen och livet. Det är ju sånt här man lever för. Igår besöktes förövrigt smutronstället, som jag längtat (även om jag inte ens gillar glass, men nu hade jag ju taggat i tjugo år hiohohieh!!). Klättrade även upp på ramunderberget och kikade ut, klassiskt. Fytusan vad jag älskar söderköping på sommaren, att gå där längs kanalen. Nehhhh, nu ska jag ta tag i livet igen - vi hööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0