Säg aldrig ja när du menar nej

Gud så dålig jag är på att blogga. Har jobbat duktigt hela jäkla helgen nu, så förtjänar verkligen min lediga måndag. Veckan som kommer är den chilligaste jobbveckan jag kommer ha också, så ska väl passa på att njuta lite. Var ute och sprang med papsi igår, och jag bordebordemåste verkligen komma igång nu. Fattar inte vart min träning har tagit vägen på sistone, skärpning. Inbillar mig ju att jag är lite duktig när jag cyklar till och från jobbet. Hrm. Tur att jag inte har ett stillasittande jobb anyway. Ska göra nåt åt mitt äckliga jag nu, bortbortbort med hälften. Punkt. Nog om det. Har börjat fundera lite på framtiden. Vilket självklart ger mig ångest. Vart ska jag ta vägen? Vad ska jag göra? What a mystery. Kikar på volontärresor, au-pairsidor, arbetsförmedlingen, brevet från liu som säger att jag kom in, medryttarannonser.. jaa, you name it. Är stört sugen på att studera vilda lejon och elefanter i afrika. Vill bo i london och ta hand om barn hela dagarna. Vill vänta med att bestämma mig och bara tjäna pengar. Vill inte plugga igen. Vill jättemycket ta hand om söta hästar och rida, saknar det så sjukt mycket har jag insett, börjar bli sugen igen. Men herregud vilket underbart inlägg det här blev, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0