Att du vill vara min

Ojoj, blogg.se är ju helt förändrat nu. Tror knappt jag har satt på min dator sen studentveckan började. Hänger ju med här i internetvärlden osv. Men det känns fett skönt att inte vara så äckligt beroende.
 
Studenten är tagen och det känns ärligt talat som att livet är över. Känns så sjukt tomt. Samtidigt har jag knappt tid för något annat än jobb just nu, är så stört död efter jobbet varje dag och nu i början blir det ju rätt intensivt med allt man ska lära sig osv. Men det går iallafall bra och det känns ju värt faktiskt. Det jag saknar är att hänga med mina vänner. Känner mig forever alone, men som tur var slapp jag sova ensam inatt. Bästa finaste du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0