Jag tror faktiskt jag är redo

Helloo.
Ligger på sängen och ska åka om 55 minuter nu, känner mig inte ens stressad. Och det är väl ungefär så mycket tidsoptimist jag är just nu. Är fett trött acutally. Kom just hem från att ha varit i stan och blivit fotad tillsammans med två fina vänner, ni får säkert se bilder senare. Sen tog jag med mor ett varv på stan och fick massa kläder, så nu ska jag väl försöka hitta på en outfit till kvällen. Nu börjar studentveckan och vi börjar med all in tänkte jag. Ska hämta upp millan och dra mot filles place där fett folk väntar och sedan har vi ju faktiskt både hugos och puls dansgolv att hänga på inatt. Grymt!
Ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0