One who looks for a friend with no faults will have none

Tänkte komma igång och blogga lite igen, så nu ska jag berätta vad jag har gjort idag!
Fick ett sms igårkväll "är hos dig om 30 min, puss" och ett litet leende spreds på mina läppar. Idag var jag ju ledig så jag hade världens mest efterlängtade sovmorgon. Senare på dagen begav jag mig mot danne där han och fredda väntade. Så har skejtat för första gången idag. Wohii. Sen köpte syster och jag jordgubbar och choklad, så snart ska vi fixa chokladdoppade jordgubbar och kika på film. Har dessutom varit ute och gått med min mami nyss, och ätit grillat har jag också hunnit med. Ja, min lediga dag blev helt okej ändå. Nu taggar jag en ledig heeeelg snart.
PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0