Don't it feel good

Det är ofattbart hur trött man kan bli efter en dag i skolan, tycker att man borde vänja sig, men det händer ju uppenbarligen aldrig. Det är ju inte heller det att vi gör särskilt mycket i skolan heller, för hela klassen (inklusive jag) har nog aldrig chillat såhär mycket. Känns nästan överflödigt att vi envisas med att gå dit.

Idag har ioförsig det ofattbara hänt, jag har fått saker gjorda i skolan. Lyckades prestera ett blogginlägg och slutförde den otroligt hatade graf-uppgiften. Att jag även kunde köra runt i bilen och lyssna på hög musik och att solen sken som aldrig förr dessutom har gjort det här till en riktigt bra dag. Älskade livet fram till nu ungefär, men det löser sig väl - hoppas att solen tittar fram imorgon med. Och imorgon kan jag förövrigt hämta ut mitt körkort, bättre sent än aldrig. Fett.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0