Du är tom och jag är tom

Det sägs ju att en gång är ingen gång. Men två gånger är fan två gånger för mycket. Och Mika har rätt. Förstår inte hur jag bär mig åt för att hamna i alla sådanahär sköna situationer. Får ont i magen när jag vet att jag gör fel, gör det här på fel sätt. Don't make a mess if you're not ready to clean it up i guess. Okei nu lämnar vi dom där tankarna. Och alltså inte för att prata om vädret eller så, men idag känns det vårigt och det gör mig glad! Ska alldeles strax utnyttja den fina dagen, hämta upp Linnéa och ta en solig promenad vid havet, marmorbruket alltså. Det lönar sig att bo på landet ibland. Ni anar inte, haha. Ska tagga mig lite inför den kommande ALL IN kvällen också. Fettfettfett, vi hörs senare - ska testa mobilbloggen ithink. PUSSELIPUSSPUSSIS

Kommentarer
Postat av: Emilie

ALLLL IIINNNN!!!! :D

2012-03-02 @ 14:21:26
URL: http://emiliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0