I can resist anything but temptation

Blev en sovande hemmadag idag, har nog aldrig tyckt mer synd om mig själv än igårkväll och imorse. Fast nu ljuger jag nog, tror alltid att jag ska dö såfort jag blir sjuk. Tycker alltid maximalt synd om mig själv när jag mår fysiskt dåligt. Just nu tänker jag på att det vore grymt att äta glass, sägs ju att det är bra när man har ont i halsen. Har nog dock aldrig varit så osugen på glass som nu. Vilket säkert inte heller stämmer, med tanke på att jag knappt tycker om glass. Sitter istället och kämpar med att ta mig in i ett tuggummipaket av smaken jordgubb som mami har gett mig. Hur svårt kan det vara? Snart lackar jag.


Hatar bloggar utan bilder. Ska snart börja fota, promisee..tills dess blir det googlebilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0