I work out

Sitter och taggarrrr. Ska iväg och träna ett medelpass om en timma typ. Gick en promenad med Linnéa förut och hon undrade om jag inte skulle hänka på en liten springrunda också, och jag kunde inte säga nej nivet. Går mycket lättare att springa ihop med nån, även om det kanske är jobbigare att prata samtidigt hiho. Känner mig duktig och nöjd och till och med taggad för nästa träning.. barre väntar på att det ska börja. Annars sov jag till ett idag eftersom jag är ledig, och sen solade jag i linne och det var fett varmt och mysigt. Insåg även att jag har typ 14 jeans förmycket i min garderob, dock suger jag på att rensa. Ska nog fortsätta med tröjor osv imorn. Funfun.
Ahhh, vi hörs väl


Juste, det är så himla kolmården att få tutningar från bilar om man går ut i shorts på sommaren. Ibland tutar dom även på vintern ioförsig. Och idag märkte vi att springtajts är populärt också. Jävla bönder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0