Kom aldrig tillbaka

Det där med att inte kunna säga nej.. idag resulterade det i att jag sprang 9 km med Linnéa. Direkt efter att vi hade gått typ en timmes promenad dessutom. Har hunnit med att sitta ute i solen med syster nån timma med, fetmys. För en stund sen gav papi mig en lektion i hur man tankar bilen!! Så jag har tankat för första gången nu, fick fixa precis allt (förutom att sätta i kortet då, pappa-betalar). Ahhh, nu är jag rätt hungrig, har ju trots allt bara ätit en macka idag. Mami gör min favoriträtt och sedan ska jag ta min nytankade bil och bege mig mot J. Väntas en mysig filmkväll där har jag hört.

Kommentarer
Postat av: sandra

9 jävla kilometer. snacka om kondisen gaaah. haha ja är död efter fyra!

2012-03-23 @ 17:57:55
URL: http://sandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0