The path to no fear is scary

Det första jag gjorde när jag vaknade idag var att lära mig alfabetet på teckenspråk. Så nu har jag övat in ett antal namn haha. Älskar mig själv. Nu väntar jag på att få äta lunch till frukost. Nomnom.

Igår var mitt uppvaknande inte alls lika värt måste jag säga. Vaknar och har sådär sjukt ont i huvudet och när jag ska stänga av larmet på telefonen så hänger den sig. Slutade med att jag fick slita ur batteriet. Sen sprang jag runt här hemma och insåg att bussen skulle ha gått för några minuter sedan, så det var bäst att springa dit och se om jag skulle hinna med, och jag hann precis. Wooh. Sen blev dagen barre bättre och bättre thank god. Fikade med J och hennes mami, för att hon äger squashcentret, och det var en skoluppgift. Sen solade vi där innan vi begav oss mot arbetsförmedlingen där vi gick på McDonaldsintervju. Avslutade sedan med asgod mat på ingelsta. Senare blev det även en springrunda med L, fettfett det går så bra när vi springer ihop. Och nu vet ni verkligen ALLT om min gårdag. Värt. Ehh, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0