Bara när du inte hör vågar jag säga så

HEJ BLOGGEN!
Förstår inte hur man kan vara så arg som jag är, och varför går det inte över? Antar att det beror på någon slags kombination av stress och att människor är dumma i huvudet. Mest stress förhoppningsvis. Den här dagen har varit ett helvete sen jag först öppnade ögonen. Med vissa undantag. Mitt humör samarbetar iallafall inte och det har det inte gjort de senaste dagarna alls. Har stängt av min mobiltelefon jättemånga timmar, för mig är det beviset på hur mycket jag hatar allt. Gör verkligen bara så när jag är som argast eller ledsnast.
CIAO BLOGGEN!

(äter fyrklöverformad choklad och hoppas att det ska vända, xoxo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0