Gör ett avtryck som sitter längre än de du redan gjort

Måste ju berätta, igår var jag med på min första fotbollsträning i hela mitt liv! Håhå. Det var fina J som drog med mig. Var både roligare än väntat och gick bättre än väntat. Kanske finns en liten fotbollstjej inom mig trots allt haha. Min fot gick dock sönder mot slutet så jag fick halta därifrån sen. Somnade sedan hos J då jag inte orkade åka hem. Det är så himla myspys att slippa sova ensam, har blivit lite bortskämd med det där på sista tiden och det vill jag inte klaga på!

Idag har allt varit rätt okej. Känns ju lite sisådär att kommentera vädret, men alltså. Jag älskar solen. Blev även lite fint häng efter skolan och nu har jag tagit helg igen! Två dagar i skolan per vecka räcker alldeles utmärkt. Borde väl dock ta mig i kragen och få något skolarbete gjort kanske. Nu ska jag i vilket fall gosa ner mig lite i väntan på ett eventuellt sovsällskap. Har ont överallt pga fotboll, solning och en äcklig huvudvärk utan anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0