Jag skulle ge dig allting du pekar på



Har just duschat och klätt på mig lite somriga kläder. Så här frisk har jag inte känt mig på länge. Bästa sättet att må bättre på när man mår dåligt är nog faktiskt att ta en dusch, göra sig iordning och sätta på sig fina kläder som man trivs i. Fortsätter känna mig glad och smal idag. Åh vilken grym dag det här är egentligen. Farmor skickade hit jordgubbstårta också. Känner mig ett steg närmare frisk helt enkelt.

Nu ska jag ta tag i några små plugg-grejor och invänta umgängeeee!!! Herregud vad fett att inte vara ensam all the time (förutom att familjen brukar vara hemma men ahh). Blir galen av att inte träffa mina favoritmänniskor.. Oj, är ju gossipgirl nu förresten. Måste springa!!!
OXOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0