Ge mig en chans

Idag är det alldeles för bra väder - igen. Och jag har gett upp mitt hopp om att någonsin kunna leva igen. Tänkte fuck life och gjorde världens godaste smoothie i hela vida världen. Tror att alla som får reda på det kommer vara lika förvånade och stolta över att jag lyckades, kökssysslor har ju aldrig varit min grej. Men det här gick helt problemfritt, och det är väl tur att något gör det. Annars har jag mest pratat i telefonen och gråtit idag. Inte samtidigt tho. Känslig tjej these days. Nu måste jag ta det jävligt lugnt och samtidigt få typ 10 skolarbeten gjorda, vet inte riktigt hur den kombinationen hänger ihop. Ska nog ta på mig shorts och gråta lite ute i solen med en smoothie till innan jag tar tag i något. Det är trots allt synd om mig.
ÄCKLIGASMITTANDEPUSSARTILLERALLA

Kommentarer
Postat av: Millisss

min lilla bebis! tycker så synd om dig min halva, krya på dig och glöm inte att lilla jag älskar dig! (låter som en mamma)

2012-05-25 @ 18:34:02
Postat av: Fisk

kökssysslor aldrig vart din grej? Vad för slags kvinnar är du? o.O

2012-05-26 @ 01:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0