Allt jag är

Är officiellt en hemmafru. Har spenderat största delen av min dag i köket! Bakade bullar idag helt själv för första gången i mitt liv. Har dessutom lärt mig att tvätta, så det har jag också gjort. Herreeeegud vad mycket nytt man lär sig av att vara arbetslös. Tror faktiskt att mamma älskar mig mer nu. Måste ju vara grymt att ha någon som städar och fixar hushållet så att hon kan chilla när hon kommer hem. Dock är ju planerna så att mami ska bli av med sin lilla hushållerska inom den närmsta framtiden. Buhuuu, jag känner mig fett delad och saknar alla i förebyggande syfte just nu. Men inget är bestämt. Så ska väl chilla.PUSSISSISSISS
 

Inte mina (googles), men mina ser ut typ så. Fett goda actually.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0