Birthday girl

Nu är det såhär att min vän S fyller ju faktiskt år idag! Förhoppningsvis är hon en trogen läsare till denna tråkiga blogg, så jag tänkte ägna ett litet inlägg till att säga GRATTIS. 19 år är ioförsig en väldigt tråkig ålder, det händer inte så mycket nytt. Jämfört med arton och tjugo så känns det faktiskt inte så speciellt. Kan jag tycka. MEEN en födelsedag är en födelsedag, så den här dagen är ju ändå speciell. Ha en bra dag nu raring! Otroligt flummigt inlägg tho. PUSS PÅRE
 www.sandra.blogg.se

Kommentarer
Postat av: sandra

åååh herregu vad gulli du är lina, fan vad glad jag blir!! klart jag är en trogen läsare, tusen tack linisfinis!!! <3

2012-09-08 @ 18:37:32
URL: http://sandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0