Don't you worry child

Mår som bäst nu. Inga jobbiga tankar. Skvallra och snacka tjejsnack med världens bästa vän. Snoka och vara gossip girl. Bara vara. Prata om roliga, dumma, konstiga, oväntade, sköna saker man faktiskt gjort. Mitt liv äger ju faktiskt om man bara tänker lite på det. Herre vad bra jag har haft det ändå. Det senaste året eller åren vet jag inte hur mycket jag egentligen har hunnit med. Jag måste nog säga att den artonåriga delen av livet är magisk. Allt exploderar då, och jag ångrar nog faktiskt ingenting såhär i efterhand. Fan vad jag är glad att jag har levt. (Och jag ska fortsätta leva, det tar inte slut här. Men troligtvis på ett väldigt annorlunda sätt nu. Men förändring är bra. Faktiskt.) 
/Djup tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0