Honestly NO

Börjar mitt flyt bli mindre flytande? Hope not. Jag hatar hoppet. Jag hoppas alltid för mycket. Det går ju inte att låta bli. Har inte ens blivit nekad tho, men jag vill nog inte längre. Har dock hittat ett nytt hopp att hoppas på, ska ringa imorgon och höra hur läget är. Herregud, jag som hatar telefoner. Vem är då så hjärtlös och skickar mailet "Lina, can you call us". Preferably not actually. Ähh, i can do thissssssss. Och allt blir lite bättre när mami kommer hem och tittar på mina drömfamiljer och stöttar. Den här dagen har för övrigt inte varit mycket att hurra för. Lyckades sova några timmar imorse (damn you sleepless nights). Sedan har jag roat mig med sminkning och en lång cykeltur i solen. LIVET
xx, li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0