I know what love isn't

GRYMMA tjejer som var här igår. Loveuguysss!
 
Kom i säng rätt så sent igår, mellan två och tre. Så idag har jag spenderat halva min dag i sängen faktiskt. Startade dagen lugnt med att se på film från sängen och inväntade lunch istället för frukost. Mami lagade då en av mina favoriträtter och sedan tog hon och jag en långpromenad. Sedan har vi suttit med datorn lite och kikat på lite spännande saker. Lovade förövrigt papi att klippa gräset imorgon (vilket jag aldrig har gjort). Så han skulle visade mig nyss hur man satte på gräsklipparen då..och jag skojar inte när jag säger att jag stog därute helt svettig och drog i det jävla snöret tio minuter i sträck innan den gick igång på mitt absolut sista ryck. Herre, vi får väl se hur det går imorn haha!
 
Jag är så vilse just nu, samtidigt som allt känns så bra känns allt så svårt och förvirrande. Ett enda säkert beslut om framtiden skulle passa in så otroligt fint just nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0