Jag ska aldrig

Åhh gud vad seg jag är. Vill bara sova för all framtid. Hemtelefonen ringde och väckte mig klockan åtta imorse, vägrade gå upp och svara samtidigt som telefonen vägrade sluta ringa. Herre vad störande. Nu borde jag verkligen göra mig iordning och åka till bankennnnn, måste ju fixa nytt bankkort osv. Orka finnas idag.
 
Har dessutom fått lite svar från au-pair familjer i london, men åhh min sjuka beslutsångest. Vad fan vill jag med mitt liv?! Har dessutom träningsvärk i hela kroppen från måndagens & tisdagens pass. Måste tvinga mig själv att få till nån träning idag också, sen ska jag vila och fasta imorgon (delvis pga ska dra ut en till tand). WOHOOOO. Fett interesting liv jag lever.
 
Äh, måste sluta klaga. Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0