Not everybody wants to go

Jag har överlevt en 24-timmars fasta nu. Känner mig smått grym ändå. Opererade förövrigt bort två tänder idag också, lite spontant blev det. Och tur är väl det annars hade jag väl svimmat innan. Mja, sitter alltså här med blodsmak och stygn i munnen. Åh så härligt. Skönt att få det gjort dock. I övrigt pratade jag just med min spontana vän som för några veckor sedan flyttade till vadstena, och nu helt plötsligt är bosatt i västerås fick jag reda på. Undrar hur långt bort det är.. Är ju van att ha henne bara ett par meter bort. Tusan.
 
Ps. hade jättegärna bjudit på en bild där jag ser ut som en ledsen hamster men orkade tyvärr inte lägga in den i datorn. Some other time maybeee
 
Hittade en på google:
Såhär såg jag ut idag, minus moroten! Sött va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0