You light up my world like nobody else

Sitter här och ser sliten ut. Wopwop. Mår dock förvånansvärt bra. Synd att inte min fina röda hårfärg syns på bilden. Förstår mig inte på den där webbkamerans färguppfattning.. Spelar gitarr och sjunger fina låtar, kom på att jag kommer ju sakna det otroligt mycket när jag flyttar. Tusan.
Har även pratat med bestivän om allt vi kommer ihåg från igår i telefon nu. Obligatoriskt såhär dagen efter kvällen före så att säga. Har dessutom hunnit hänga med min barndomsbästis som är världens bästa människa idag. Det är sånna som dom två jag kommer sakna. I övrigt känner jag att det ska bli så otroligt skönt att komma bort från alla äckliga människor och den här lilla staden som jag är så trött på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0