I bet u want to

ALLMÄNT...
Namn: Lina
Piercingar: Bara i öronen
Tatueringar: Nej, det kommer troligtvis aldrig hända
Längd: Runt 162 tror jag
Skostorlek: 38 eller 39
Hårfärg: Brunt
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Vet inte riktigt, bor rätt bra (även om jag flyttar snart), en egen lägenhet någonstans i Sverige ser jag fram emot i framtiden
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Vissa gör åtminstone
Vilket shampoo använder du: Just nu cocos, men har en favorit som jag inte minns namnet på
Vilken parfym använder du: Min röda, orkar inte kolla namnet, nåt med rose?
Vad är du rädd för: Mycket, mest i världen ormar, höjder och döden
Gillar du att tvätta: Haha jafan, är en glad nybörjare!
Gillar du Berg-och-Dalbana: Nej


SENASTE...

Film du hyrde: En romantisk komedi (vet dock inte vilken)
Film du köpte: Ingen aning
Låten du lyssnade på:Som fjädrar

Låten du hade på hjärnan: Låtsas som inget hänt
Låten du laddade ner: Minns inte
Personen du ringde: Syster
TV program du tittade på: Big band theory
Personen du tänkte på: Calle, pga pratar med honom


FAVORIT...

Mat: Är periodare
Låt: Det finns för mycket bra, så det varierar
Sak att göra: Umgås med fina, musika, träna
Sport: Rida, dansa, simma, promenera, cykla, springa, allt!
Dryck: Dricker mest vatten, te och alkohol
Kläder: Skönt men snyggt
Film: Alla romantiska komedier i världen, ungefär
Bil: Hm, kör en subaru impreza nu (imponerad att jag ens vet det själv)


ANTAL...

Gånger du varit kär: Tycker det är så svårdefinerat
Gånger ditt hjärta brustit: Också svårt att säga antal, hur mäter man?!
Hjärtan brustit på grund av dej: Något eller några hoppas jag haha
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Jag vet inte!!!
Ärr du har på kroppen: 1.


SENASTE...

Bok du läste: I did a bad thing
Personen du fick mail av: antagning.se
Personen du fick brev av: Vykort från familjen
Personen du fick sms av: Emma
Gången hela din familj åt middag tillsammans: MINNS INTE, 4-5 månader sen


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Tagit hand om barn, tränat, skypat
Var det kul: Det bästa var att få se systers nya superfina lägenhet!
Hur tidigt stiger du upp: Tio i åtta
Gillar du att slåss: Not really no
Vad ska du göra ikväll: Somna

Är du seriös: Beror på sällskap och situation
Vad är du allergisk mot: Kiwi (världens bästa frukt i hela världen, fan) och delvis grädde
Var har du ont: I huvudet
Använder du hårspray: Ibland.
Kan du stå på händer: Det vet jag inte, var längesedan jag försökte
Favorit serie: SEX AND THE CITY


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Socker, om det är i sig självt alltså
Gillar du ketchup: Ja
Är du glad nu: Ganska neutral
Var du glad igår: Det pendlar upp och ner under dagarna
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nej inte nu tror jag, eller jo förresten
Vad dansar du till: Allt som får mig att vilja dansa
Stockholm är: Min favoritflickas hemstad
Göteborg är: Min favoritkilles hemstad
Kan du sjunga: Ja, och alla kan, nästan
Mer värt än guld: Kärlek
Spaghetti eller makaroner: Makaroner, eller bandspagetti
Ett land jag helst vill besöka: Ett varmt
Ska bli skoj: Att se alla vänner i Sverige
Ska inte bli skoj: Att flytta ifrån min underbara släkt och vänner i England
Sparar till: Inget speciellt, sparar bara så att jag ska kunna slänga iväg pengarna såfort jag känner mig spontan och vill ha något
Väntar på: Sommaren
Pålägg som gäller: Saknar mjukost kom jag på nu
Dagens dryck: Vatten och te


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0