Is that alright with u

Jag vågade gå upp på vågen idag. Och den visade något positivt. Den där gränsen är inte långt borta, gränsen jag så otroligt gärna vill ligga under. Och efter den kommer målet och drömvikten. Jag vet att jag är totalt besatt. Ibland blir jag lite smått rädd för den där egenskapen. När jag får en tanke som fastnar och verkligen blir en besatthet som dominerar mig och varje tanke jag tänker. Ibland undrar jag vad andras siffra är, egentligen har man ju ingen aning, ingen är ju någonsin öppen med siffror, och jag vet att man inte borde jämföra sig med anda, menar bara att det är totalt omöjligt att ens kunna göra det för det mesta. Dock är ju inte det viktigaste siffran. Det är känslan. Åh känslan. Idag är min träningssiffra ca 2,5 timmar hittils, har dock just tagit mig igenom en liten ångestattack pga hemligt, så ska göra en sista träningstimme och förhoppningsvis somna utan för mycket tankar efter det.
Pusselipuss
 

(jag skriver bara till mig själv nu, läs inte min dagbok era mongon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0