But are you happy?

Hittade en blogg jag skrev när jag gick i nian!! Herregud. Saker jag insåg:
x Det är sju och ett halvt år sedan insåg jag nu, vad tiden går fort. Hur kan den hjärtesorgen varit så pass länge sedan.
x Gud, och hur ont jag brukade ha - så ofta på den tiden. (Nu kommer det säkert komma tillbaka för att jag skriver det i dåtid) Att gråta och skrika i paniken av smärtan AJJJ. Låt det vara över för all framtid tack.
x Vad allt var annorlunda när jag hade den bloggen, för bara fyra år sedan, så annorlunda JAG var.
 
Dessutom har jag lyckats logga in på mitt youtube-konto och lyssnat igenom låtar jag spelade in för tre år sedan! När jag kommer hem ska jag spela på min gitarr och sjunga igen. Åh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0