En av mina favoritpersoner

 
Åh, min morfar och mormor har varit gifta i 55 år idag. Ni är så fina.
Vill hem och kramas!
 
Morfar jag vet att man inte får ha favoriter, men du är min. Du minns allt man säger, du frågar alla frågor som finns, du bryr dig utanför alla gränser. Och ibland ärligt talat stör det mig självklart som den äckligt tonåriga bitchen jag är emellanåt. Men jag vet ingen som bryr sig så mycket om människors liv som du, du har koll på allt om dina nära och kära. Jag beundrar dig till tusen, när jag blir stor ska jag bli som du. Älskar ditt skratt och hoppas jag får höra det i resten av mitt liv. Har i vissa stunder varit livrädd att förlora dig och gråtit i förskott. Du är en sån som kommer stanna med mig föralltid, oavsett vad som händer i livet.
 
Note to self: Måste börja hälsa på dig en gång i veckan igen när jag kommer hem, så som förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0