Ibland är en lögn det finaste man har

Sitter här i mamis gamla nattlinne och är sjuk. Suck. Känns superjobbigt pga vill ut och röra på mig som vanligt. Tar det superlugnt för att bli frisk, förutom två timmars promenad. Rastlösheten äter upp mig. Ska snart se på film och hoppas på det bästa iallafall. Mami & papi har varit här nu, och åkt hem igen. Längtar till att flytta hem samtidigt som det känns superjobbigt. Men om en och en halv vecka går planet, trots allt. Åh vad jag kommer sakna. Och imorgon får vi en liten gosig hundvalp som jag ska ta hand om tills jag åker hem, hur fint som helst.
 
x x
 
för mycket fritid pga sjuk, när blev det en bra idé att sitta och posa i en webbcamera i bara nattlinne?! haha åh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0